Migliori supplementi per a pressione sanguigna alta: Prevenite i sintomi di ipertensione cù a dieta à l'agliu

A pressione sanguigna alta hè una cundizione cumuna chì tocca più di u 25 per centu di tutti l'adulti in u Regnu Unitu. Ma puderete abbassà u risicu di sviluppà ipertensione semplicemente pigliendu supplementi à l'agliu ogni ghjornu, hè statu dichjaratu.

Manghjà una dieta malsana o micca fà abbastanza eserciziu regulare puderia alzà e vostre probabilità di pressione alta.

Ma, puderete abbassà e vostre possibilità di sviluppà a cundizione prendendu supplementi, i scienziati anu dichjaratu.

In precedenza, hè statu dichjaratu di abbassà u colesterolu, chì prutege dopu da l'attacchi di core.

I scientifichi anu avà rivelatu chì piglià supplementi d'estrattu d'agliu ogni ghjornu puderia ancu abbassà a pressione sanguigna.

Ùn MISSI Migliori supplementi per diabete - capsule per prevene u zuccherinu in sangue [RICERCA] Migliori supplementi per perdita di pesu: L'oliu di sementi dimustratu per aiutà a perdita di pesu [DIETA] Migliori supplementi per a stanchezza - e capsule economiche per batte a fatica [ULTIMA]

"I supplementi à l'agliu sò stati assuciati cun un effettu di pressione sanguigna di significazione clinica in i pazienti cun ipertensione micca trattata", hà dettu Karin Ried, di l'Università di Adelaide, in Australia.

"U nostru prucessu, in ogni modu, hè u primu à valutà l'effettu, a tollerabilità è l'accettabilità di l'estrattu d'agliu invechjatu cum'è trattamentu supplementu à a medicazione antiipertensiva esistenti in i pazienti cun ipertensione trattata, ma incontrollata.

Intantu, pudete ancu prutegge contra l'alta pressione sanguigna prendendu regolarmente supplementi di calciu, hè stata rivendicata.

A pressione sanguigna alta hè spessu cunnisciuta cum'è "l'assassinu silenziu", perchè ùn pudete mancu sapè chì site in periculu di a cundizione.

Vede e pagine di prima è di daretu d'oghje, scaricate u ghjurnale, cumandate i numeri è utilizate l'archiviu storicu Daily Express.


Tempu di posta: 04-Jun-2020