Sale disodicu di pirrolochinolina chinona (PQQ)

Descrizzione corta:

A pirrolochinolina chinone (PQQ), cunnisciuta ancu cum'è Methoxy Platinum, hè un cofattore redox. Esiste in a terra, in i kiwi, in l'alimenti è in u latte maternu umanu. À propositu, a parola "pirrolochinolina chinone" hè un pocu imbarazzante, dunque a maiò parte di a ghjente preferisce aduprà l'abbreviazione PQQ. A rivista scientifica Nature hà publicatu un articulu di Kasahara è Kato in u 2003, chì cunsiderava a PQQ cum'è una nova vitamina. Tuttavia, dopu avè approfonditu a ricerca nantu à a pirrolochinolina chinone, i circadori anu determinatu chì, ancu s'ella hà alcune proprietà simili à e vitamine, hè solu un nutriente correlato. A PQQ pò esse aduprata cum'è cofattore o promotore enzimaticu in u prucessu redox. A PQQ hà un effettu antioxidante specificu per via di a so participazione à u redox.

PQQ hè pirrolochinolina chinone. Calchì volta hè chjamatu metossatina, sale disodicu di pirrolochinolina chinone, è una vitamina di longevità. Hè un cumpostu fattu da i batteri è si trova in frutti è ligumi. PQQ in i batteri li aiuta à digerisce l'alcol è u zuccheru, ciò chì produce energia.


  • Prezzu FOB:US 5 - 2000 / KG
  • Quantità minima d'ordine:1 KG
  • Capacità di furnimentu:10000 KG/per mese
  • Portu:Shanghai / Beijing
  • Cundizioni di pagamentu:L/C, D/A, D/P, T/T, O/A
  • Cundizioni di spedizione:Per mare / Per aria / Per curriere
  • E-mail:: info@trbextract.com
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    Nome di u produttu: Sale disodicu di pirrolochinolina chinona

    Numeru CAS: 122628-50-6/ 72909-34-3

    Pesu moleculare: 374,17 / 330,21

    Formula moleculare: C14H4N2Na2O8/ C14H6N2O8

    Specificazione: Sale disodicu PQQ 99%; Acidu PQQ 99%

    Aspettu: Polvere fina da aranciu rossu à marrone rossu.

    Applicazione: Ampiamente aduprata per supplementi dietetichi è nutraceutici.

    Conservazione: Conservate in un locu rilassatu è asciuttu, luntanu da a luce diretta di u sole.

    Fonti alimentari di pirrolochinolina chinona

    U PQQ esiste naturalmente in a maiò parte di l'alimenti vegetali, frutti è ligumi (tracce), è livelli relativamente alti di PQQ ponu esse rilevati in prudutti di soia fermentati, cum'è kiwi, litchi, fagioli verdi, tofu, colza, mustarda, tè verde (camelia), peperone verde, spinaci, ecc.

    G.Haug hà scupertu ch'ellu era u terzu cofattore redox in i batteri dopu à a nicotinamide è a flavina (ancu s'ellu suppunia ch'ellu era naftochinone). Anthony è Zatman anu ancu trovu cofattori redox scunnisciuti in l'etanolu deidrogenasi. In u 1979, Salisbury è i so culleghi, è ancu Duine è i so culleghi, anu estrattu sta pseudo basa da a metanolu deidrogenasi di i dinoflagellati è anu identificatu a so struttura moleculare. Adachi è i so culleghi anu scupertu chì Acetobacter cuntene ancu PQQ.

    Meccanismu d'azione di a Pirrolochinolina Quinone

    A pirrolochinolina chinona (PQQ) hè una piccula molécula di chinona, chì hà un effettu redox, pò riduce l'ossidante (antiossidante); hè poi recuperata in a forma attiva da u glutatione. Pare relativamente stabile perchè pò subisce migliaia di cicli prima di esse esaurita, è hè nova perchè hè ligata à a struttura proteica di e cellule (certi antioxidanti, i principali carotenoidi cum'è u beta-carotene è l'astaxantina, sò situati in zone specifiche di e cellule, induve ghjocanu più roli antioxidanti proporzionalmente). Per via di a vicinanza, a PQQ pare ghjucà un rolu vicinu à e proteine cum'è i carotenoidi nantu à e membrane cellulari.

    Queste funzioni redox ponu alterà e funzioni di e proteine è e vie di trasduzione di u signale. Benchì ci sianu parechji studii promettenti in vitro (fora di i mudelli viventi), alcuni risultati promettenti di a supplementazione PQQ sò principalmente ligati à l'alterazione di alcune vie di trasduzione di u signale o di i so benefici per i mitocondri. (Pruduce di più è migliurà l'efficienza).

    Hè una coenzima in i batteri (dunque per i batteri, hè cum'è e vitamine B), ma ùn pare micca s'estendere à l'omu. Siccomu questu ùn s'applica micca à l'omu, un articulu di u 2003 in Nature, una rivista scientifica, sustene chì l'idea chì PQ hè un cumpostu vitaminicu hè obsoleta è in u megliu di i casi hè cunsiderata cum'è una "sustanza simile à e vitamine".

    Forse u più notevule hè l'effettu di PQQ nantu à i mitocondri, chì furniscenu energia (ATP) è regulanu u metabolismu cellulare. I circadori anu osservatu ampiamente l'impattu di PPQ nantu à i mitocondri è anu scupertu chì PQQ pò aumentà u numeru di mitocondri è ancu migliurà l'efficienza di i mitocondri. Questa hè una ragione impurtante per chì PPQ hè cusì utile. L'enzimi chì cuntenenu PQQ sò cunnisciuti cum'è glucosiu deidrogenasi, una proteina di quinoa chì hè aduprata cum'è sensore di glucosiu.

    Benefici di a Pirroloquinolina Quinone

    Avè i mitocondri à u so megliu hè cusì essenziale per una vita sana chì pudete sperimentà parechji benefici mentre pigliate ppq. Eccu alcuni di i più notevuli nantu à i benefici di a pirrolochinolina chinone.

    Aumentà l'energia cellulare

    Siccomu i mitocondri generanu energia per e cellule, è u PQQ aiuta i mitocondri à travaglià più efficacemente, l'energia in e cellule aumenta in tuttu; questu hè u mecanismu mitocondriale di a Pirroloquinolina Quinone. L'energia cellulare micca aduprata hè deviata versu altre parti di u corpu. Sè u vostru corpu manca di putenza tuttu u ghjornu, o vi sentite stanchi o sonnolenti, allora a forza aumentata di PPQ hè vitale per voi. Un studiu hà trovu chì dopu avè pigliatu PQQ, i sughjetti cù prublemi energetichi segnalati avianu livelli significativamente più bassi di fatigue. Sè vo circate qualcosa per aumentà a vostra energia, PQQ pò aiutà cun questu.

    Prevenzione di u declinu cognitivu

    Cù u sviluppu di a scienza, i scientifichi anu scupertu chì u fattore di crescita nervosa (NGF) pò cresce è ricuperà. À u listessu tempu, hè statu dimustratu chì u PQQ hà un effettu pusitivu annantu à l'NGF è aumenta a crescita nervosa di 40 volte. L'NGF hè essenziale per a furmazione è u mantenimentu di novi neuroni, è pò restaurà i neuroni dannighjati chì ponu inibisce a funzione cognitiva. I neuroni sò cellule chì trasmettenu informazioni, cusì u nostru cervellu pò cumunicà trà di elli è altre parti di u corpu. Migliurà a qualità è a quantità di neuroni pò migliurà a cognizione. Dunque, u PQQ hà un miglioramentu à cortu termine.

    Sustenendu a salute cardiovasculare

    A pirrolochinolina quinina furnisce un supportu antioxidante è mitocondriale. Studi anu dimustratu chì sia PQQ sia CoQ10 sustenenu a funzione miocardica è un bonu usu di l'ossigenu cellulare. A pirrolochinolina quinone impedisce u stress ossidativu per via di u so ringiovanimentu.

    Sale Disodicu di Pirrolochinolina Quinone (PQQ): Benefici, Usi è Guida di Sicurezza

    Introduzione
    U sale disodicu di pirrolochinolina chinone (PQQ) hè una forma stabile è solubile in acqua di PQQ, un cofattore redox cù putenti proprietà antioxidanti. Truvatu naturalmente in tracce in alimenti cum'è kiwi, prezzemolo è peperoni verdi, PQQ hè largamente adupratu in supplementi dietetichi per i so benefici cellulari è neurologichi. Più di l'80% di i supplementi cummerciali utilizanu a forma di sale disodicu per via di a so maggiore stabilità è biodisponibilità.

    Caratteristiche principali

    • Formula Chimica: C₁₄H₄N₂Na₂O₈ (Pesu Moleculare: 374,17)
    • Aspettu: Polvere fina da marrone rossu à rossu-aranciu
    • Purità: ≥98% (verificata HPLC)
    • Solubilità: 3 g/L in acqua à 25°C
    • Durata di conservazione: Stabile per 36 mesi quandu hè cunservatu in cuntenitori sigillati, luntanu da a luce è l'umidità.

    Benefici per a salute

    1. Aumenta l'energia cellulare: PQQ attiva a biogenesi mitocondriale, aumentendu a pruduzzione di ATP è a vitalità cellulare.
    2. Supporta a funzione cognitiva: Studi clinichi mostranu una memoria migliorata, flessibilità cognitiva è velocità esecutiva, in particulare in l'adulti più ghjovani (20-40 anni).
    3. Effetti antioxidanti è neuroprotettivi: Neutralizza i radicali liberi, riduce u stress ossidativu è prumove a sintesi di u fattore di crescita nervosa (NGF).
    4. Salute Cardiovascolare: Prutege contr'à i danni ossidativi in i vasi sanguigni è sustene a funzione cardiaca.
    5. Potenziale antietà: Migliora a salute di a pelle riducendu i danni ossidativi è migliorandu a sintesi di collagene.

    Applicazioni è Dosaggio

    • Forme cumuni: Assunzione cutidiana cunsigliata: 10-20 mg per a salute generale; dosi più alte (finu à 40 mg) ponu esse aduprate sottu supervisione medica.
      • Capsule/Capsule molli: 10-20 mg (spessu cumminate cù CoQ10 per effetti sinergichi).
      • Polveri/Liquidi: 7-20 mg per porzione, ideale per miscele di bevande o alimenti funziunali.
    • Flessibilità di formulazione:
      • Sale disodicu PQQ: Solubile in acqua, adattatu per capsule, compresse è bevande in polvere.
      • Acidu PQQ: Solubile in oliu, ideale per capsule molli è bevande emulsionate.

    Qualità è Sicurezza

    • Test di terze parti: Verificatu per a purità (≥98%) è u bassu cuntenutu di metalli pesanti (piombu ≤0,5 ppm, arsenicu ≤1 ppm).
    • Profilu di sicurezza: Generalmente ricunnisciutu cum'è sicuru (GRAS) à e dosi raccomandate. Cunsultate un duttore se site incinta, allattate o pigliate medicazione.
    • Conservazione: Conservà in un locu frescu è asciuttu (2-8 °C) per mantene a stabilità.

    Cunsiderazioni Chjave

    • Fonti Naturali vs. Supplementi: Mentre chì u PQQ esiste in l'alimenti, a supplementazione hè necessaria per ottene dosi clinicamente efficaci.
    • Statutu regulatoriu: Appruvatu cum'è un novu ingrediente alimentariu in l'UE è in Cina, cù ricerche in corsu per allargà l'applicazioni

     

     


  • Precedente:
  • Dopu: