U mercatu di u sonnu di 100 miliardi hè in crescita. Cumu pò esse in vigore l'estratti di Nigella Sativa?

A Nigella hè una erba annuale di u genaru Nigella di a famiglia Ranuncualceac. Generalmente, ciò chì chjamemu Nigella include 3 spezie di Nigella, vale à dì Nigella Glandulifera Freyn, Cunusciuta ancu cum'è erba nera di capelli glandulari), Nigella Sativa (cunnisciuta ancu cum'è frutta erba nera) è erba nera (Nigella Damascena) [1]. Blackgrass pò cresce finu à 1-2 piedi (30-60 cm) altu, e so foglie sò verdi brillanti cù pizzi, i so fiori sò bianchi o blu, è i so frutti sò capsule sferiche.

L'erba di semi di Blac hè prodotta in India, Pakistan, Egittu è paesi d'Asia Centrale cum'è l'Asia Centrale. Hè principalmente neru.

Nigrum sphaerocarpa chì cresce in Cina hè distribuitu principalmente in Turpan è Hami, Xinjiang, è e so sementi sò cumunemente aduprate in Xinjiang Uygur. A lingua uigurica si chjama Si Yadan, Si Ya significa neru, Dan significa sementa, chì hà l'effetti di a diuresi, attivendu u sangue è disintossicante, nutrendu i reni è u cervellu, è passendu u latte per a menstruazione [2].

L'erbe nere chjamate in questu articulu sò principalmente erbe nere.

L'erbe nere chjamate in questu articulu sò principalmente erbe nere.

Nigella sativa hè un sapore naturale putenziale, cumunemente cunnisciutu cum'è cuminu neru è semi neri, è hà un altu valore medicinale. Si trova in i sistemi medicinali arabi, Unani è Ayurvedici Longa storia d'usu.

Pigliendu u Mediu Oriente per esempiu, l'erba nera hè assai pupulare in u locu. A storia di l'erba nera pò esse tracciata à l'epica di Maomettu. U profeta islamicu hà dettu una volta chì l'erba nera pò curà a maiò parte di e malatie eccettu a morte.

1. Semi d'erba nera, super sementi
I sementi d'erba nera sò stati aduprati in applicazioni culinarie è mediche per più di 3.000 anni, è sò menzionati in parechje religioni è culture antiche.

In l'Egittu anticu, l'oliu estrattu da e sementi di l'erba nera era adupratu cum'è una medicina preziosa. I sementi d'erba nera cuntenenu olii essenziali, principalmente acidu linoleicu, acidu oleicu, è acidu palmiticu, oltre à vitamine, aminoacidi è oligoelementi. Anu un altu valore nutrizionale è comestibile.

Inoltre, i semi di erba nera cuntenenu ancu cumposti cum'è u tirone è u timolu, chì anu un valore medicinali elevatu.

L'erba nera ùn hà micca solu una longa storia di applicazione, ma hà ancu un forte sustegnu di dati in termini di effetti nantu à a salute.

Oghje, ci sò stati 1,474 studii nantu à Blackgrass nantu à Pubmed. Ricerche recenti mostranu chì a tirachinone, un ingrediente attivu funzionale contenutu in l'oliu di sementi d'erba nera, hà effetti antiossidanti è antiinflamatori, pò prutege u fegatu è prevene u cancheru.

In listessu tempu, studii nantu à l'animali fatti da Boskabady MH è altri anu cunfirmatu ancu chì l'estrazzione di sementi di Nigella sphaeroides hà un significativu effettu di migliurazione annantu à a pneumonia indotta da lipopolisaccaridi è u stress ossidativu [3]. Inoltre, basatu annantu à e prupietà antiossidanti è infiammatorie di i semi di erba nera, ci seranu più putenziali d'applicazione chì aspettanu di esse sviluppati in u futuru.

2. I semi d'erba nera aiutanu à alleviare u stress è u sonnu
Quandu u ritmu di vita è u stilu di travagliu continuanu à accelerà, a ghjente face fronte à diverse pressioni in a so vita d'ogni ghjornu, chì cunduceranu à una fatica cuntinua, chì influenzerà a salute di e persone è u benessere generale.

Sicondu i sperti, circa u 10% di a pupulazione di u mondu pò avè fatica o stanchezza persistente in qualchì tempu. Sicondu l'Instituti Naziunali di Salute (NIH), unu nantu à cinque americani cunnosce una fatica severa chì interferisce cù a qualità di a so vita d'ogni ghjornu (QoL).

Un sonnu insufficente hè una di e cause principali di fatica. Sia un sonnu insufficiente sia una fatica cronica ponu causà depressione.

Ibn Sina (980-1037) hà mintuvatu in u so libru medicu "U Canon di Medicina" chì e sementi d'erba nera ponu stimulà l'energia di u corpu è aiutà e persone à ricuperà da a fatica è a depressione [4] St'energia aumenta a salute generale cumpresu fisica è mentale.

A tirochinone cuntenuta in l'oliu di semi negru pò prevene a depressione. L'oliu di sementi neri pò ancu aumentà u livellu di serotonina (un neurotrasmettitore, un stabilizatore d'umore naturale) in u cervellu. Riduce l'ansietà è cusì aumenta l'energia mentale è i livelli emotivi.

Per alleviare u sonnu, i semi d'erba nera anu ancu un grande putenziale d'applicazione. Ricerche à longu andà anu trovu chì l'ingestione regulare di oliu di semi d'erba nera pò aiutà à eliminà i disordini di u sonnu, à furnisce un sonnu megliu è à compie u ciclu di u sonnu.

U meccanismu potenziale per l'effettu di l'oliu di sementi neri nantu à u sonnu pò esse dovutu à a so capacità di arricchisce a capacità di acetilcolina in u cervellu durante u ciclu di u sonnu, cume i risultati di a ricerca indicanu chì i livelli di acetilcolina aumentanu durante u sonnu [5].

3. BlaQmaxTM, un estrattu di sementi di erba nera, cuncintratu annantu à i mercati di sollievu di pressione è di sonnu
U fornitore di sapori funziunali indiani Akay NaturalIngredients hà lanciatu un ingrediente brevettatu per l'aiutu à u sonnu NigellaSativa. Questu oliu di sementi neri ricchi di chinone in timu hà dumandatu una brevettu di i Stati Uniti è serà vendutu cù a marca BlaQmax TM.

Attualmente, u pruduttu hè principalmente in forme liquide è in polvere, è hè ancu appruvatu in i Stati Uniti per u trattamentu di l'ansietà, u stress è i disordini di u sonnu, senza influenzà negativamente a memoria.

Inoltre, u pruduttu utilizza una tecnulugia di distillazione supercritica brevettata per estrarre i cumpunenti unichi di l'oliu di sementi neri rispunsevuli di a produzzione di effetti chì inducenu u sonnu.

In quantu à u meccanismu di azzione di u pruduttu, un ufficiale di a sucietà hà dettu chì BlaQmaxTM aiuta à migliurà u sonnu è allevia l'ansietà agendu nantu à l'assi ipotalamu-ipofisi-surrenale (HPA), chì hè assai impurtante per u cicculu di u sonnu è u ritmu circadianu. In listessu tempu, u materiale pò ancu regulà l'ormoni relativi à u cortisol, chì produceranu una serie di reazioni, eventualmente riducendu i livelli di cortisol è rendendu a ghjente dorme megliu.

Un studiu pilotu in India hà trovu miglioramenti sia in u tempu di sonnu totale sia in u tempu di sonnu profondu in i sughjetti chì piglianu BlaQmaxTM. Un totale di sughjetti 15 sò stati recrutati per stu studiu. Piglianu una capsula softgel chì cuntene 200 mg di questu ingrediente dopu cena ogni ghjornu per un totale di 28 ghjorni. Aduprate a polisomnografia per analizà è osservà i schemi di sonnu.

I risultati mostranu chì u tempu di sonnu tutale, a latenza di u sonnu è l'efficienza di u sonnu sò stati migliorati. U sonnu senza REM hè aumentatu di 82,49%, è u sonnu REM hè aumentatu di 29,38%. I risultati sò stati sottumessi à un ghjurnale per a publicazione è sò attualmente in revisione.

Hè dichjaratu chì u pruduttu serà dispunibule in u mercatu di i Stati Uniti in i prossimi mesi. Trè rivenditori americani anu manifestatu interessu à aghjunghje BlaQmaxTM à a formula di alimenti terminali di salute. Unu di sti rivenditori lancerà a so propria marca da maghju 2020 U pruduttu.

I Stati Uniti sò u primu mercatu per Ingredienti Naturali Akay per lancià questu ingrediente. I Stati Uniti sò u pionieru è u più grande mercatu per l'aiuti à u sonnu. Di conseguenza, a cumpagnia vede i Stati Uniti cum'è un trampolinu per un ulteriore sviluppu è si espande in altri mercati in Europa è in Asia.

Inoltre, u pruduttu pò ancu esse applicatu à altre zone sanitarie, cume a regulazione di l'ipertensione. Akay NaturalIngredients realizerà più ricerche scientifiche nantu à questu ingrediente in diverse direzzioni sanitarie in u futuru, perchè hè ancu cunsideratu chì hà certi benefici per a salute per l'ipertensione, a gestione di u colesterolu è a gestione di u pesu, perciò hè dispunibule cum'è supplementu ogni ghjornu per i consumatori. necessariu di manghjà.

4. Mercatu di u sonnu di 100 miliardi, chì u paga?
Sicondu e percezioni tradiziunali, u cunsumadore principale di insonnia duveria esse di mezza età è anziani, ma ùn hè micca u casu.

U "Indice di u sonnu di a China 2018" mostra chì almenu u 60% di i 174 milioni di nazioni dopu à l'anni 90 anu prublemi di sonnu, è l'insonnia diventa gradualmente più ghjovana. I post-90 trà l'età di 20 è 29 sò diventati u gruppu principale di insonnia Esse svegliu, micca dorme bè, o addurmintassi hè diventatu a norma in a vita quotidiana di stu gruppu.

Sicondu u "Statutu di Sviluppu è Analisi di Prospettive di Mercatu di l'Industria Medica di u Sonnu di a Cina" publicatu da Bosi Data, a dimensione di u mercatu di l'industria di u sonnu in Cina in 2017 era di circa 279,7 miliardi di yuan. E proporzioni sò 16%, 15%, è 4% à turnu [6]. Sutta questu, u sonnu aiuta l'alimenti salutari è l'alimenti funzionali hà inauguratu u piccu di sviluppu.

Pigliendu u mercatu domesticu per esempiu, i prudutti funziunali di rinfurzamentu di u sonnu anu inauguratu a tappa nascente di u sviluppu. Parechje cumpagnie sò impegnate in stu campu, cumprese Wangwang, Mengniu, Wahaha è Junlebao.

ligami di u produttu: https://www.trbextract.com/black-seed-extract.html

 

 


Tempu di posta: Mar-28-2020