a categuria antioxidante hè entrata in una nova era di cunsumu, decine di cumpagnie vi dicenu a tendenza di sviluppu in u 2020

L'antioxidanti sò una categuria maiò in u mercatu di i supplementi dietetichi. Tuttavia, ci hè statu un dibattitu feroce nantu à quantu i consumatori capiscenu u termine antiossidanti. Parechje persone sustenenu questu termini è credenu chì hè in relazione cù a salute, ma altri credenu chì l'antioxidanti anu persu assai significatu cù u tempu.

À u livellu di basa, Ross Pelton, Direttore Scentificu di a Formula Essenziale, hà dettu chì u termine antioxidante risuona sempre in e persone. A generazione di radicali liberi hè una di e cause principali di l'invecchiamentu biologicu, è u rolu di l'antioxidanti hè di neutralizà l'eccessu di radicali liberi. Per questa ragione, l'antioxidanti attiranu sempre l'attenzione.
D'altra parte, u CEO di TriNutra, Morris Zelkha, hà dettu chì u termine antioxidante hè troppu generale è solu ùn basta micca per creà vendite. I cunsumatori cercanu attività più mirate. L'etichetta deve indicà chjaramente ciò chì hè l'estrazzione è quale hè u scopu di a ricerca clinica.
Dr.Marcia da Silva Pinto, direttore tecnicu di vendita è assistenza clienti di Evolva, hà dettu chì l'antioxidanti anu una connotazione più cumpleta, è chì i cunsumatori sò sempre più cuscenti di i benefici di l'antioxidanti cun significatu più cumpletu, perchè cuntene parechji vantaghji, cum'è a salute di u Cervellu, salute di a pelle, salute di u core, è salute immune.
Sicondu i dati Innova Market Insights, ancu se i prudutti cù antioxidanti cum'è puntu di vendita mostranu una tendenza di crescita sana, a maiò parte di i pruduttori lancianu prudutti basati nantu à "applicazioni sane", cum'è a salute cerebrale, a salute di l'osse è di l'articuli, a salute di l'ochji, a salute di u core è Salute immune. Sò questi indicatori di salute chì motivanu i cunsumatori à circà in ligna o cumprà in buttrega. Ancu se l'antioxidanti sò sempre in relazione cù i termini capiti da parechji cunsumatori, ùn hè micca u fattore principale chì i consumatori acquistanu perchè valutanu i prudutti più cumpletamente.
Steve Holtby, presidente è CEO di Soft Gel Technologies Inc, hà dettu chì l'antioxidanti anu un bellu appellu perchè sò in leia cù a prevenzione di e malatie è u mantenimentu di a salute. Ùn hè micca faciule educà i consumatori nantu à l'antioxidanti perchè richiede una comprensione di a biochimica cellulare è di a fisiologia. I venditori si vantanu solu chì l'antioxidanti aiutanu à prutege u corpu da i danni ossidativi causati da i radicali liberi. Per prumove questi nutrienti chjave currettamente, avemu bisognu di piglià evidenze scientifiche è di presentalli à i consumatori in un modu simplice è capiscitoghju.

A pandemia COVID-19 hà aumentatu in modu esponenziale e vendite di prudutti sanitarii, in particulare prudutti chì sustenenu a salute immune. I consumatori ponu classificà l'antioxidanti in questa categoria. Inoltre, i cunsumatori sò ancu attenti à l'alimentu, e bevande, è ancu i cosmetichi cun antioxidanti aghjunti.
Elyse Lovett, senior manager marketing in Kyowa Hakko, hà dettu chì durante stu periodu, a dumanda di antioxidanti chì sustenenu a funzione immune hè ancu aumentata. Ancu se l'antioxidanti ùn ponu micca prevene i virus, i cunsumatori ponu mantene o migliurà l'immunità pigliendu supplementi. Kyowa Hakko produce un glutathione Setria di marca. U glutathione hè un antioxidante maiò chì esiste in a maiò parte di e cellule di u corpu umanu è pò rigenerà altri antioxidanti, cum'è a vitamina C è E, è u glutathione. I peptidi anu ancu effetti immuni è di disintossicazione.
Dapoi u scoppiu di a nova pandemia di coronavirus, l'antioxidanti veterani cum'è a vitamina C sò di novu diventati pupulari per via di a so immunità. Ingredienti di u presidente di a Natura, Rob Brewster, hà dettu chì i cunsumatori volenu fà qualcosa per aiutalli à sentesi megliu in u cuntrollu di a so salute, è piglià i supplementi di supportu immune hè un modu. Alcuni antioxidanti ponu ancu travaglià inseme per ottene risultati megliu. Per esempiu, si crede chì i flavonoidi agrumi anu un effettu sinergicu cù a vitamina C, chì pò aumentà a biodisponibilità è arricchisce a generazione di radicali anti-liberi.
L'antioxidanti sò più efficaci quandu usati inseme chè soli. Alcuni antioxidanti stessi ponu avè micca attività biologiche pertinenti, è i so meccanismi d'azione ùn sò micca esattamente i stessi. Tuttavia, u compostu antioxidante custituisce un sistema di difesa interconnessu chì prutege u corpu da e malatie relative à u stress ossidativu. A maiò parte di l'antioxidanti perde u so effettu prutettore una volta chì attaccanu un radicali liberu.

Cinque antioxidanti ponu pruduce capacità sinergica per furnisce attività antioxidante in forma di "circulazione" l'una di l'altra, cumprese l'acidu lipoicu, cumplessu cumpletu di vitamina E, vitamina C (forma liposolubile è solubile in acqua), glutatione è coenzima Q10. Inoltre, u seleniu (cofattori necessarii per a tioredossina reduttasi) è i flavonoidi sò ancu stati dimustrati per esse antioxidanti, esercitendu effetti antioxidanti in u sistema di difesa di u corpu.
U presidente di Natreon, Bruce Brown, hà dettu chì l'antioxidanti chì sustenenu a salute immune sò unu di i mercati in più rapida crescita oghje. Parechji cunsumatori sanu chì a vitamina C è u sambucu ponu arricchisce l'immunità, ma ci sò parechje altre opzioni chì furniscenu un sustegnu immunitariu pur avendu ancu parechji benefici per a salute. L'ingredienti biologichi attivi standard di Natreon da fonti adattative anu potenziale antioxidante. Per esempiu, e sostanze bioattive in Sensoril Ashwagandha ponu supportà una risposta immune sana è sò state dimustrate per riduce u stress quotidianu, migliorà u sonnu è a capacità di cuncentrazione, chì sò tutti necessarii durante questi periodi speciali.
Un altru ingrediente chì Natreon hà lanciatu hè u groselle indiana Capros, chì hè aduprata per sustene a circulazione sana è a risposta immune. U listessu hè vera per PrimaVie Xilaizhi, una erba standard di l'acidu fulvicu, chì hè una sostanza biologicamente attiva chì hè stata dimustrata per regulà una risposta immune sana.

In a tendenza significativa d'oghje in u mercatu antiossidante, i consumatori anu aumentatu a dumanda di prudutti di bellezza interni, chì generalmente includenu antiossidanti per a salute di a pelle, in particulare i prudutti di resveratrolu. Frà i prudutti lanciati in u 2019, più di u 31% hà dichjaratu di cuntene ingredienti antiossidanti, è guasi u 20% di i prudutti eranu diretti à a salute di a pelle, chì hè più altu ch'è qualsiasi altra dichjarazione di salute, cumpresa a salute di u core.
Sam Michini, vicepresidentu di marketing è strategia in Deerland Probiotics & Enzymes, hà dettu chì certi termini anu persu u so appellu à i cunsumatori, cum'è anti-aging. I consumatori si allontananu da i prudutti chì pretendenu esse anti-invecchiamento, è accettanu termini cum'è invecchiamento sano è attenzione à l'invecchiamentu. Ci sò sferenze ma impurtanti trà questi termini. Invechjamentu sanu è attenzione à l'anzianu mostranu chì una persona hà più cuntrollu nantu à cume custruisce un regime sanu chì risolvi i prublemi fisichi, psiculogichi, emotivi, spirituali è suciali.
Cum'è a tendenza di e diete sane è equilibrate hè incuraghjita, u presidente di Unibar, Sevanti Mehta, hà dettu chì ci sò sempre più opportunità per integrà l'antioxidanti carotenoidi, in particulare in a sostituzione di ingredienti sintetici cù ingredienti naturali. In l'ultimi anni, l'industria alimentare hè ancu passata da un gran numeru di antiossidanti sintetici à antioxidanti naturali. L'antioxidanti naturali sò più rispettosi di l'ambiente è più sicuri, dendu à i consumatori una soluzione sicura senza aduprà additivi sintetici. I studii anu ancu dimustratu chì, paragunatu à l'antioxidanti sintetici, l'antioxidanti naturali ponu esse metabolizati cumpletamente.


Tempu di posta: Oct-13-2020